Hungamer Ajánló: Beégett a Mokka

Mindenki tisztában van vele, hogy a kereskedelmi televíziók semmit sem érnek. Rendszerint csupa idióta beszél, és a saját szűklátókörűségét aggatják rá a nézőkre. Ugye ez már megszokott, én nem is nézek tv-t. Viszont a Mokka című műsor most oylan szinten lejáratta magát, amire nem volt példa. A 3. Batman filmről készítettek egy "bemutatót".

Ezzel még nem lenne semmi gond, csakhogy olyan szinten nem volt képben senki a filmről, ami példátlan. A film előzeteseként például bejátszották az idén megjelenő Batman játéknak, az Arkham City-nek egyik videóját (!). Aztán itt van ez a Puzsér ákárki filmszakértő, aki valószínűleg életében nem olvasott még Batman képregényt és a filmekkel is igencsak felületesen foglalkozhatott. Ugyanis olyan kapitális hülyeségeket beszélt, mint például hogy Joker visszatér a filmbe. Egyébként már nyáron letisztázta a rendező hogy nem lesz Joker.

Számomra felfoghatatlan, hogy ennyi idióta, hozzá nem értő barmot, hogy engedhetnek be egy televíziós műsorba?! Ez a mi drága médiánk, köszönjük szépen. A felvételt alább nézhetitek meg:


UI.: Eredetileg egy filmkritikával jöttem volna, de kaptam ezt az információt és úgy éreztem meg kell hogy osszam. A héten még jövök azzal a kritikával de mára csak ennyire tellett tőlem. Pipa vagyok na.

Összes oldalmegjelenítés